Sakın vermemezlik yapmayın tabiki doktorunuzu dinleyin, bende vermem diyordumm sonra meme ucum olmadığı için emziremedim oğlum sarılık olmuştu sonra paşa paşa verdim her anne mutlaka yanında bulundurmalı ( benim görüşüm tabi )mamayı her ihtimale karşı. Sık sık da emzirin bi kutu mama yı bitirmemiştim ben hem emiyordu hem mama veriyordum sonra emdikce meme ucum dışına çıkınca gerek kalmadı