Prensesiminyolculugu Sık sık oluyor bu post ama hala isim secemedik belki yeni farklı fikirler gelir güzel anneler hadi önerilerinizi bekliyorum 🐣
ElifAkaln Prensesiminyolculugu hafsa koyacağım ben. Hem Hz Ömer’in kızının ismi hem efendimizin eşinin ismi
buiyimi ElifAkaln tek mi koyacaksınız benim eşimde bu ismi çok istiyor ama hala karar veremedim 🤷🏼♀️
SemihaKurt ElifAkaln yeğenimin ismii bende çok seviyorum hafsa ismini ismiyle sağlıkla güzelce büyüsün inşallah 🥰
Prensesiminyolculugu Firstlady Nilay ismi siz söyleyince baktım anlamı çok güzelmiş ayın parlaklığı 🌸
Prensesiminyolculugu Belis ismi hoşuma gidiyor ‘aşkın ilk meyvesi’ anlamı bizim kızımız da ilk bebeğimiz , Masal , Elisa , Liva , Asel bunlarda hoşuma giden isimler ama karar vermek ne mümkün 😊
Firstlady Prensesiminyolculugu evet cok hosuma gidiyor insAllah Rabbim kismet ederse koymak istiyoruz. Daha cok var Zaten bizim zamanimiz bol🥰🙏🏻
Mercimek26 Ne zormuş isim koymak 37+4üz hala isim yok. En son eşimle eylül yada derin dedik. Bana sen karar ver ikisinden birine dedi hala karar veremedim 🤷🏼♀️
Prensesiminyolculugu Mercimek26 eşimde bana aynısını söylüyor ama normalde hamile kalmadan önce beğendiğim isimler vardı iş ciddiye binince hiçbiri içime sinmiyor :)