Havvanur42 Nil__k kargomu bugün aldım çok beğendim yumuşacık, baskısı da iyi. Kısa programda yıkadım şuan telde kuruyorlar :) yastık, tulumseti ve battaniye aldım 140 liraya
Papl fatma-kpnk butik bebecikden yaptırdım canım malı kaliteli ve diğer sayfalara göre daha uygun geldi bana fiyatı 180 tl ydi 
Fundamesut fatma-kpnk ben betusun hediyelikleri yaptırdım geçen hafta da elimde ulasti çok memnun kaldım ilgili ve titiz bir bayan söyledikleri günde de kargoya veriyorlar ben nakisli tercih ettim çünkü baskılar soluyor hatıra kalacak ama soluk birsey kalsın istemiyorum acikcasi