fatma-kpnk Merhaba hanımlar isimli hastane çıkışı yaptıranlar paylaşabilir mi ve nerde yaptırdıklarını 😌 fikir ve bilgilendirme olsun herkese 💜
Omerhatice fatma-kpnk merhaba =https://www.hizliresim.com/5j2sv5q][img]https://i. url=https://www.hizliresim.com/15fu8q5][img]https://i. Ben bu şekilde yaptırdım 10lu olarak değil ayriyeten bi tane hastane çıkışı aldım.. 10lu olan iç zibina kadar isim yazıyorlar evet güzel durabilir ama gereksiz pahali ve gidebildiği enfazla 1 ay o yüzden bu yeterli olur diye düşündüm ☺ instagramdan bir sayfaya yaptırdım canim 3 lu takım 70 yastik 50tl idi 🙏
21Busra21 fatma-kpnk Benimde iki gün önce elime ulaştı çok kaliteli güzel malı%100 pamuk artı dolgulu yastığı da var içinde isimli üstelik kampanyada 180 TL tam set linkini bırakıyorum bakmak isteyenlere de fikir olur😊 Sağlıkla gelsin bebişler https://instagram.com/butikbebecik?utm_medium=copy_link
busraslan1 fatma-kpnk bende rukatasarim sayfasında yaptırdım. Ürün çok güzel geldi ama iletişim konusunda tuhaf davrandı. Soğudum resmen sayfadan. Teşekkür ediyorum ona bile cevap yok 🤦♀️
Papl fatma-kpnk butik bebecikden yaptırdım canım malı kaliteli ve diğer sayfalara göre daha uygun geldi bana fiyatı 180 tl ydi 
Deleted5544 defne hobi yalova sayfasında yaptırdım geçen yıl, fiyatları uygundu tabi şuan ne kadardır bilmiyorum ama kızım minyondu 3 aya kadar giydi
Selcansahin33 Tuğba kuğu sayfasından yaptırmayı düşünüyorum hep organik hemde yanında mutlu anlar kart seti yolluyorlar 1 aylık oldum 40 im çıkı vs şeklinde cok hoşuma gitti
Palmiye Ben. Kampanyadan yaptırdım isimli %100pamuk şapkası eldiveni tulumu 50 lira babasına götürken isimli tulumu olsa yeter bence heyseyin yazılı olmasına gerek ayriyetten 2tane daha hastane çıkışım var onlar yeterli benim ben biraz gelecek odaklıyım 🥰
Havvanur42 Nil__k ürün daha ulaşmadı elime kargoda diyor gelince tekrar yazarım size memnun kalıp kalmadığımı :) fiyat olarak diğer sayfalardan uygun geldi bana
Nil__k Havvanur42 evet bana da öyle geldi diğer sayfalarda battaniyeliler baya fiyatlı ben de özellikle battaniye istiyorum yazarsanız çok sevinriim🌸
Havvanur42 Nil__k kargomu bugün aldım çok beğendim yumuşacık, baskısı da iyi. Kısa programda yıkadım şuan telde kuruyorlar :) yastık, tulumseti ve battaniye aldım 140 liraya