Kivirciginannesi_ hiç kullanmadım 33.haftaya kadar nerdeyse çok iğne ilaç kullandım miğde için de bir ilaç sormak aklıma gelmedi ama son günler de çok kötü gece gündüz miğde yanması yemek yemek istemiyorum artık o dereceyim ama yemesem sanki bebek ac kalacak diye düşünüyorum mecbur yiyorum çok kötü ya