Minikbirii kesinlikle makina al. Lansinohun elektrikli makinasını. Ben oğlumu 7 ay boyunca onunla sağıp emzirdim. 20 gün küvözde kaldı sabahlara kadar pes etmeden sağdım ilk günler azcık azcık gelen sütüm arttı hep süt götürdüm içirdiler. Çıktıktan sonra da güçsüz olduğu için ememedi. Hep sağıp verdim. 3 öğün süt sağıp verdiysem 2 öğün mama takviyesi yaptım ve hemen toparladı oğlum. Sen onları dinlene yaşamış bir anne olarak söylüyorum elle gelecek birşey değil o. Makina al ve İnan pes etme sürekli sağ kendini