Minikbirii canım bende pzt sezeryan ile erken doğum yaptım benımde bebeğim küvezde 🥺 Allah hepimizn yardımcısı olsun çok zor bır süreç, benımde sütüm gelmedi kendim sağıyorum lansınoh marka süt sağma makinası aldım ama onlar ev tipiymiş fazla olan sütü almak içinmiş bi işe yaramadı yanı bende bide hastane tipi makinalar varmış kiralanabilıyor bana hastane dedi kiraladık ve gerçekten işe yarıyor her 3saatte bir gecede dahil sağım yapıyorsun yaptıkça sütün gelıyor