sema81 Deletedmom9823 sabah tok karnına kullanıyordum bende iştahsızlık kabız yaptı doktorum bırakmamı söyledi
Mervenacar Deletedmom9823 ben akşam yemeğinden sonra kullanıyorum tam aksine eskisinden daha fazla tuvalet ihtiyacım oluyor.
AESahin Deletedmom9823 yatmadan önce içiyorum bende bebeğine çok kilo aldırdı başlamadan önce gelsiim geriliği vardı şuan 2 hafta önde gidiyor gelişimi
ElisaDuru Sibelrx bana da kahvaltıdan sonra tok yazdılar ama beni çok rahatsız ediyor. Hazımsızlık yapıyır resmen. Birgün içip bir gün içmemeye başladım. Haftaya randevu m var sorcam bakalm doktor ne dicek
Uyumsuzzz Deletedmom9823 bende kabızlık sorunu yok aksine ishal yaptı biraz. Ama rahatsız etmiyor başka ilaçta kullanıyorum belki onlar yapmıştır
Cigdemss Deletedmom9823 sabah kahvaltıdan 2 saat sonra içiyorum. Bütün demir ilaçlar ı kabızlık yapıyor. Saati zamanı farketmiyor
Ugurhilal Deletedmom9823 gece yatmadan önce alıyorum doktorum bu şekilde önerdi iştahını çok açar uyurken al dedi birde herkes kullanamıyor bazı kişilerde bünye kabul etmiyormuş mide bulantısı yapıyormuş onun için de gece almak daha mantıklı
AESahin Deletedmom9823 kilo aldırdigini söylemişlerdi içtikten sonra kilosu fark atınca da doğrulamış oldum kendimce 😄
Gul76 Deletedmom9823 ben sabah ac karnina olan kan ilacini iciyorum kahvalti yaptıktan sonrada elevit kullaniyorum düzenli olsun diye yoksa ara versen unuturum