-PembePapatyam- benim de down ihtimalim yüksek çıktı ikili testte. Yüksek derken bu zaten olasılık hesaplayan Bi tarama testi. Doktorum bana da yüksek riskli dedi önce sonra kötü olduğumu görünce açıkladı. Benim riskim 230 da 1 gibi Bi değerdi. Bu değer 300 ün üstünde olsa böyle bi konuşma yapmayacaktık ama yasal olarak senin sonucun riskli grupta oluyor dedi. Muhtemelen sağlıklı bir bebeğin var ama bu şu demek 230 bebekten sağlıklı olan herhabgi bir bebek de olabilir, 1 tane sağlıksız olan bebek de olabilir dedi. Yani pek önemsemiyorlar aslında ama söylemek zorundalar ve olumlu konuşma durumları olmuyor doktorların, çünkü bir olasılık hesaplaması sonuçta. Ben tabi o anki gerginlikle doktorun her kelimesini olumsuz algıladım, ama sonra düşününce aslında olumlu şeyler söylediğini fark ettim. Sonra riskli gebelik bölümüne gittim orda da doçent doktor ultrason görüntüleri gayet normal ama benden yok dememi bekleme, ultrason yüzde 64 doğru so uç veriyor dedi. Biz ailecek stresli olduğumuz için genetik test yaptırdık hemen yoksa doğana kadar kendimi strese sokarım diye. Sonuç iyi geldi.