Elcnbykckr -PembePapatyam- canım yanılma payı olabilir baska testler yaptırırsınız daha detaylı her gecenin bir sabahı olduğu gibi insallah bu derdinin de çözümü vardır 🙏
Kbrasc -PembePapatyam- kardeşime de öyle çıktı sonra yok down sendromu dediler çocuk şimdi 13 yaşında okul birincisi alerjik hastalığı bile yok o testlere cok güvenme dua et sabırlı ol rabbim iyisini bilir
-PembePapatyam- Kbrasc ya çoğu böyle demiş inan yaptırdığma çok pişman oldum beni alt üst ettiler resmen
Essa33 -PembePapatyam- Allah’ın izniyle insaAllah birsey çıkmaz ve güzel sonuclar alırsın Rabbim yüzünü güldürsün 🤲🏻🌺
feyzaa34 -PembePapatyam- kuzenimede anne karnında down bu dedi başka doktor yaşamaz dedi şuan 16 yaşında lise birincisi yani ben inanmıyorum pek☹️☹️
-PembePapatyam- feyzaa34 zaten benmde başka testlerim temiz çıkarsa asla yaptırmam başka test bide daha üçlüsü falan var asla yaptırmam
New34 -PembePapatyam- tamam o zaman korkmanız için çok sebep yok .çünkü bana da yaşımdan dolayı riski yüksek dendi. kendimi bitirdim mahvoldum detaylıya kadar.ancak şöyle Bişi var doktor anne karnında belirgin şeyler olur mesela elleri kapalı olur kalbinde sıkıntı görünür işte mide de şu görünür diye söyledi yanş kendini belli eden bir şeymiş 18 20 tane belirtisi varmış.eğer doktorunuz bişi görmediyse sırf testte yüksek risk çıktıysa üzülmeyin ben 2 defa detaylıya girdim perinatalog tek tek detayları açıkladı boşuna üzülmüşüm
-PembePapatyam- New34 yaa peki bu karından sıvı alınan test var onu yaptılarmı size yoksa detaylıda sıkıntı çıkmayınca ona gerek duymuyolarmı
Alone -PembePapatyam- bir önceki gebeliğimde ikili taramada yüksek risk çıkmıştı. Ayrıntılı ultrasona girdim beyninde kistler vardı o da trisomi 18 in bir belirtisi ztn. Amniyosentez yapıldı sonuç temizdi ama benim bebeğimde kalbinde sorun varmış bilemediler doğurduktan sonra vefat etti. Ama doktorlar eğer trisomi olsaydı büyüyen baş el ve ayaklarda anormallik böbreklerde sorun gelişim geriliği vs bi sürü özellik sayıyor bunlarda ultrasonda görünüyor eğer bu belirtilerden bir veya bir kaçı varsa amniyosentez istiyorlar biz beyindeki sıkıntılardan dolayı yaptırmıştık
-PembePapatyam- Alone anladım Rabbim sabır versin size de demekki tüm hastalıklar anlaşılmıyo Rabbim bilir en iyisini ne diyelim
New34 -PembePapatyam- bu kendini belli eden bir rahatsızlık olduğu için perinatolog anne karnında net görünür çok özel bir rahatsızlık demişti öyle şeyler anlattı ki yarık karın tam oluşmamış mide ya çok kötü şeyler söyledi şimdi söyleyip korkutmayayım çünkü ben çok korkmuştum allah korusun.o yüzden sıvı almaya gerek yok bir tane bile belirti yok bizi düşündürecek olan demişti. Hatta kendi doktorum da ben herhangi bir belirti görmedim ama yine de perinatologa gitmende fayda var demişti gittim iki defa girdim öyle bişi yok tarama testlerine çok itibar etmemek lazım detaylı ultrason ve tabiki nete yakın amniyosentez dışında ben bişiye güvenmiyorum
Alone -PembePapatyam- şuan yine hamileyim bu sefer de down sendromlu diyorlar her seferinde birşey çıkıyor allah büyük vardır rabbimin bir bildiği ne diyim
Fatima_omer benim oğluma da beyninde kist var demişlerdi Allah’ın izniyle sağlıklı bebeğim, inşallah seninkinde de hiç bişey yoktur ♥️