Asnrcnr Kızlar selam ilk gebelik 38+2yiz. Ama karnım çok yukarda hala inmedi herkes doğuma daha var diyor. Böyle olup doğuma giden varmı ?
Azizecakir Asnrcnr bende daha hamileyim 36+2 günlük karnım aşağıya indi yani yavaş yavaş iniyor çömelme hareketi yapın etkisini görürsünüz
Omerhatice Asnrcnr ben doğuma gittim ebe bile bana Kiz bune karnin tepede hala hiç inmemiş dedi alla alla dedi 2 saat sonra doguruverdim 😂
Nursenaplt Asnrcnr benim doğum anına kadar yukarıdaydı doktorum bile her kontrole gelişinde şaşırdı sen doğurmazsın dedi ama 2 saat sonra doğum yaptım ve karnım yine çok aşağıda değildi😊 bence kişiden kişiye değişiyor.
Asnrcnr Azizecakir hamileliğimin basından beri karnim cok ustten cikmaya basladi benim. Gunde 100 squat yapiyorum 😊
Menfiye_01 Asnrcnr 36+4 teyım kım girse karnın assagı ınmıs dogum yakın dıyor 😄 ne kadar dogru bılmıyorum
Asnrcnr Girlsmomm surekli hareket halindeyim aslinda ama yuruyus yapamiyorum bu sira yuruyusu arttiriyim bencede
Asnrcnr Nundiyebiri karnim hiç inmediki benim hep yukarda başladı karnım belirginleşmeye başladığından beri 😊
Nursenaplt Nundiyebiri 24. Haftadan sonra karnım çıkmıştı ilk hamileliğimde ve hep yularıdaydı. Şimdi 2. Hamileliğim ve 18. Haftadan sonra karnım çıktı ve belirginleşmeye başladığından beri yukarı da 😊
Girlsmomm Asnrcnr benim 35 te inmişti 36 da tekrar yukarı çıktı hemen yürüyüşe geçtim zor oluyor ama faydalı 37 de tekrar aşağı inmişti zaten göbeğimden anladım
Sinemer3n Nundiyebiri Evet resimde oyle ama hep ust tarafim bostu. Oglumda kasiklarimda hep halada oyle 😄
Nundiyebiri Nursenaplt bende daha yukarı çıkması için erken mi diye düşünüyorum 31+5 im hala aşagıda benim