Benim ikili tarama yaşa bağlı yüksek risk çıkmıştı ultrason oranları normaldi.fetal dna nipt yaptırdım düşük risk çıktı dr normal temiz dedi.detaylı ultrasondada sıkıntı gozukmedı.Sonucun olumlu olması için negatif mi denmesi gerekiyor bende öyle bir şey yazmıyordu hala bir risk var mı içim tedirgin açıkcası..