Yagmurm2 Tugcer12 insallah benim durumumda oln herkese rabbim gönül ferahligi versin rabbim bu durumda olan herkesin sonuclarini iyi çıkarsın insallah
Ela20 Yagmurm2 rabbim bebeğinize sağlık şifa versin size de güç kuvvet sağlık versin iyi hayırlı sağlıklı haberlerini alın inşallah doktorlar net konuşup var yok demiyorlar yorum yapmıyorlar düşük risk orta risk yüksek risk yorum yapıyorlar kesin öğrenmenin yolu amniyosentez diyorlar fetal DNA testini de söylüyorlar fakat kesin neticesinin amniyosentez ile ogrenileceğini söylüyorlar
Yagmurm2 Ela20 keske konusmaya tenezul etseler yuksek orta diye aglaya aglaya ciktim inanin koskoca sehir hastenesi ama inanin 5 para etmez gerçekten dogru düzgün bir bilgi vermeden amniyosentez yapilmali bana ultrasyonda ne gorduniz risk ne kadar dedigimde tarama testin riskli böyle bi aciklama olir mu
Yagmurm2 ipek_94 malesef aciklama yapmadilar ayrintili bakam doktor bakti bakti bisey demedi tarama testi riskli diyor
Ela20 Yagmurm2 çok haklısınız yerden göğe bir şeyler duymak bilgi almak istiyoruz. Sonucun raporunda grafiği siz gördünüz mü?
baby_mama Yagmurm2 tenezzül etmekle alakası yok ki hanımefendi, o testler oran veriyor doktorlar da onu söylüyor. Teşhis değil tarama testi bunlar, teşhis koyulabilen tek test amniosentez. O yüzden onu öneriyorlar zaten, kesin bir şey söyleyebilmek için
Fadikb venusyen hayır cinsiyeti söylemeleri artık yasakmış doktorunuzla sözlü olarak paylaşırız dedi öylede yapmışlar doktorumuzda bize söyledi
Yagmurm2 Ela20 tahlil sonuçlarimi bile vermediler evet en azindan biseyler söyleseler ultrasyon da baktiginda ama yok
melisa_ozgur_46 Alone Rabbim korusun insallah tüm yavrularimizi ikili testim temizdi doktorum da bişey Söylemedi bununla ilgili allaha emanetler hepsi de saglikla kucagimiza aliriz insallh rabbim olmayan isteyen herkese de nasip Eder insallh 🤲🤲🤲
Babymother32 damla647 10 is gununde cikiyor demislerdi bana 10 haftada en erken kani aliyorlar benim bildigim hizli olmus baya sizinkii
ipek_94 littlefinger test sonucumuz temiz çıktı çok şükür darısı sizin de başınıza sakın umutsuzluğa kapılmayın çok dua edin
Yagmurm2 baby_mama tamm onu anlıyorum ultrasonda onca dakka bakti bi problem olsa ordada gozukmez miydi
Ela20 Yagmurm2 gözükmeyebilir böyle bir şeyin garantisini hiçbir doktor vermez. Eğer ikili üçlü veya dörtlü de orta risk veya yüksek risk çıktıysa fakat detaylı da bir sorun çıkmadiysa kesin yüzde yüz sorun yok demek değildir
baby_mama Yagmurm2 benim de detaylıda sadece ense kalınlığı sınırda çıkmıştı. Eğer bir şey olsa başka belirti vermez miydi diye sordum doktoruma. O da her şey normal gözükse bile sendromlu doğabilir dedi, her belirtiyi göstermek zorunda değillermiş. Bunun üzerine ben de nifty yaptırmıştım.