Denaz Zagrozunannesi 39+0 da 2,700 😣en küçük bebiş benim bebişim anlaşılan 😞 hayırlısı tabi. Küçük olmasa direk sezeryan olmam gerekiyor😣😞😣
Zagrozunannesi Nasıl dogurucam bılmıyorum benım de 3800 dedi de korkuyorum kılolu olduğu ıcın zor Doğum olur dıye ne zaman doğuruyorsunuz bi sancınız var mı😹benimkinin geleceği Yok 39+2 olduk ama
merry8y 37+0 3500 gr, bebek doğum kanalına inmedi daha ne zaman iner acaba 🙄inmezse 39. haftasa sezeryan gibi duruypr😕
Zagrozunannesi merry8y Doğumda o sancılarla bile inen var canım korkma yeter ki normal doğumu destekleyen doktor denk gelsın :))
Poyrazveannesi merry8y ben 40 Haftalığım hala kanala inmedi bekliyorum nst de sancı çıktı ama kanalda olmadığı için bekliyorum
Alpella Yasinzdemir merhaba. Benim bebeğimin de kilo alımı yavaşladı. Size bir sebep belirtti mi doktor ?
merry8y Yasinzdemir alıyo canım haftada 200 gr civarı ama cok kişi durdugunu söylüyor artık belki benimkide yavaşlar
AhmetPelinKl Yasinzdemir son haftalar kilo alımı çok azalıyor günde en fazla 14 gr falan. 39+0 olduk 2 haftadır benimde öyle doktor normal dedi
CMELIHA Denaz canim benimde 36 .haftada 2 800 doktor minyon bi bebek olucak dedi tek saglikli olsun uzulme fazla kilolu olunca saglikli olacak diye birsey yok uzulme
Sinemkurtkarakussk35 Denaz benim 38+0da 2600dü kilosu şuan 38+4üm sizin gibi oluncada çok fark olcağını düşünmüyorum siz gibi olur o biraz genetik ben ve eşim kısayız çocuğumuzunda bütğn kemikleri kısa gözükğyo şuan haftasına göre en az3 hafta
Denaz CMELIHA üzülmenin yanında tek tarafı iyi o da normal doğum için bir şansımın olması. Bebişim küçük olmasaydı bu ihtimal olmayacaktı. Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızın. 💕
AhmetPelinKl Alpella 37. Haftadan sonra zaten çok az alıyorlar gr gr aldıkları içindir bizimki de öylen
merry8y Poyrazveannesi 40 haftaya kadar beklerseem ve kanala o zamanlarda inersem normal doğuramam 4 kiloyu geçer 🙈