Esraakk beni hastanede uyusuklugum gecince kaldırdılar . 40 dakika yürüdüm ben . Sonrada sık sık ayağa kalktım . Bolca kayısı hoşafı ictim nescafe ictim cay içtim. Gazi da hemen çıkardım lavaboya da hemen ciktim eve gelince sadece yan yatamıyordum ilk gun oda biraz zorlayınca yan yatmaya düzeldi . Ben hemen ayaklandim ☺ insallah sizde hemen ayaklanirsiniz.