Sumbul Emiemi yarin ogrenecegim bende 35+2 gunlukken ogrenmis olacagim yani, 2 hafta once 2500 idi benim bebek de doktor iri kilolu demişti, sezeryan olur böyle giderse dediydi, bende merak ediyorum kaç olduk 🙄
Betuluus Emiemi 35 te 2500 ti sizin bebeğiniz 1-2 hafta önde gibi ama genetik diyorlar☺️ Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin☺️
Emiemi Betuluus amin inşallah ne yesem bebeğe yarıyor. Doğuma kadar kaç olacak merak ediyirum bu sebeble sezeryan olur mu diye
Burcineygn Emiemi şu anlık normal gidiyo dedim canm ama belli değil bu cuma bakcak sanırım alttan yada sancım olursa bakar bilmiyorm korkuyorm 😟😟😟
Dnfrn Emiemi ben sezeryan istiyorum doktorda tombik bebek olacak dedi normalde zorlanırsın dedi😊 benım içinde sezeyanın bi sebebı olmus oldu sağlıklı gelsinde bebeklerimiz bu arada size doktor gün verdimi