mavi0803 burdaki arkadaşlar çok tepki vermişler doktora ama daha kalp atışı bile yokken ne yapılabilir ki? Zaten düşük tedavisinde kullanılan ilaç belli progestan onuda kullanın demiş size. İlk gebeliğinde 15 haftalık düşük yapmış biri olarak söylüyorum ki en başında yaşamak sonradan yaşamaktan daha iyidir. 11. Haftadan düşük yapana kadar kanamalarım oldu çok şiddetli. Her türlü iğne kapsül kullandım. İstirahat ettim ama düşeceği varsa sağlıklı bir gebelik değilse malesef ne yapsak düşüyor. Çok geçmiş olsun size de.