meraba arkadaşlar 5+6 hamileyim iki gün önce doktor muayenemde geç döllenme olmuş kesede yolk sak oluşmuş iki hafta sonra gel dedi fakat günün akşamına lavoboda peçeteye kahverengi leke geldi önemsemedim ertesi hün sabahtan başlayıp her lavoboya gittiğimde leke peçeteye geldi doktoru aradım gelmene gerek yok kalp atımı olmadığı için dedi progesteron yazdı kullan dedi kullanıyorum fakat bugün kan iyice arttı ve kırmızı korkuyorum acaba düşükmü yapıyorum ayrıca karnımda ağrıvar adet ağrısı gibi