glshdsdn çok haklısınız sonuna kadar katılıyorum. Ben de sezeryan olsam üzülmem yalnızca süt gelmesi, bebeğimle daha iyi ilgilenebilme durumları normal doğuma göre biraz daha sıkıntılı olduğu için üzülüyorum. Ama bazen hiç beklemediğimiz şekilde her şey yolunda gidip harika bir sezeryan sonrası veya yine hiç beklemediğimiz şekilde sıkıntılı bir normal doğum sonrası da yaşayabiliriz. O yüzden hakkımızda en hayrlısı ve sağlıklı hangisi olacaksa o olsun diyelim ve işin içinden çıkalım ☺️ Ayrıca bebeğin kakasını yeme riski 40. haftadan sonra artıyor maalesef, Allah göstermesin inşallah . Ben de bundan korkuyorum, korktuklarımızdan sakınsın Rabbim.