Aysenuka Gzdeses of evet ya insanların sürekli arayıp sorması ayrıca bir gerginlik ve stres oluşturuyor insan üzerinde. Çok zorlu bir süreç. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
cinarduru inci_34 iyileşti çok şükür inci_34 iyileşti şükür ben 2017de doğum yaptım. Şimdi 2 inciye hamileyim
kucuktosbik27 Aysenuka ya aynen öyle ben zaten bebişime bıraktım doğum şeklini 41+2 ye kadar bekleyebiliriz dedi doktor kakasını yapar diye oyüzden benimde yapacak bişeyim kalmadı npalım nasip bu saatten sonra yürüyüş squat pilates hepsini yapıyorum olmuyosa vardır Allahında bir planı elbet☺️
Aysenuka kucuktosbik27 ahaha ben de öyle. Kendiliğinden 1-2 cm açıklık olsun önce diye atmadığım takla kalmadı. Oldu mu olmadı mı bilmiyorum. Allah hepimize selamet versin 😁
Gzdeses @kucuktosbik27 😂 alemsiniz valla ya benim de iki gün önce nstde hafif sancılar çıkınca doktor bi Bakalım dedi alttan muayene etti baya bi uyardı sanırım ben dedim belki sancılanırım ama o da işe yaramadı 😂
kucuktosbik27 Gzdeses benimki haftalar önce karnım aşağı inince doğum başlasın diye alttan muaynede rahmi tutup çekiştirmiş ama öldürdü beni sivri zekalı daha haftasına vardı ozaman 3 gün yürüyemedim sayesinde. doktor değiştim sonra doğum zamanına yakın yapılan bir işlemmiş ama ozaman bile lekelenme falan olmadı yok yere çocuğu strese soktu aşağı ineceğine iyice yukarı çıktı şimdi insin diye uğraşıyorum 🤦🏻♀️
kucuktosbik27 Gzdeses zaten deli ediyorlar resim attım doğurmadığımı görsünler diye buseferde karnın çok büyümüş kilolu olcak bebek diyolar 282 gündür karnımda büyüsün bir zahmet😅
Gzdeses @Aysenuka aynen öyle ya elbet o çocuk bi şekilde çıkacak yani biz de istiyoruz gelmesini ama nasip işte sürekli arayıp strese sokmanın ne anlamı var ki
Aysenuka inci_34 amin inşallah. Biz ne yaparsak yapalım nasibimizde olan bekliyor bizi. Tevekkül etmek lazım sanırım. Ama insanın gönlünden de bir şeyler geçiyor, istiyor, arzuluyor işte. Allah gönlümüzdekini hakkımızda hayrlı kılsın.
Gzdeses @kucuktosbik27 ahahah 😂 çok iyi ya.Ben diyorum ki eşime keşke Haziran ortası gibi bekliyoruz deseydik diyorum en azından bu kadar aramazlardı o da diyor ki bu sefer de aa tüh çocuk erken mi doğdu derler diyor 😂
kucuktosbik27 Gzdeses valla doğru demiş susmuyorlar bende lafı yapıştırıyorum artık eşim bile durup durup geliyomu diyo 😂 bari sen yapma dedim ya esniyorum iyimisin geliyomu diyo 😂😂😂
Aysenuka Meralrabiamhmt sizin biraz daha vaktiniz var bence sabırlı olun. ☺️ İnşallah hakkınızda en hayrlısı olur. Güzel ve sağlıklı bir doğumunuz olur.
Aysenuka kucuktosbik27 ilk defa böyle bir işlem duyuyorum. Çok şaşırdım. Gerçekten bebeği strese sokmuş olabilir. Allah doktorun da iyisiyle karşılaştırsın inşallah. Neler neler duyup okuyoruz. İnşallah neticeniz güzel olur, doğumunuz kolay ve ağrısız olur.
kucuktosbik27 Aysenuka Amin inşallah bende ilk defa duydum ama yapıldıktan sonra duydum söylemedi bile ne yapacağını açıklığa bakıcak sandım 2 sn yede biten hiç acıtmayan bir muayne diye bekledim ama 3 4 dakka boyunca beni bağırta bağırta muayne etti eşimin aklı çıkmış doğuruyorum sanmış bide yok suyu azalmış deyip sabah gel doğumu başlatalım dedi sezaryene alacaktı azdaha. Başka bir doktora gittim hiçbir sıkıntı yok dahada vakti var çocuğun neden müdahale yapılsın dedi bende aynı fikirdeydim bıraktım haliyle doktoru şimdiki doktorumda bu hafta doğum olmazsa sezaryen ihtimali yüksek dedi ama 41+2 oluyoruz onun dediği tarihte haliyle yanlış gelmiyor önce normal doğumu deneyeceğiz tabi