Hacerdnc Evintoprak Kızım olacak inşallah 😇 biraz ayakta durmaktan ayaklarım ağrıyor ama dinlenince geçiyor. 24 haftalık olacağız. 3 kilo aldım 😁
gokhande Minik_kalplim_ düzenli kullanınca geçiyor inşallah geçer senin de hemen gerçekten çok kötü o kramplar acısı geçmiyor 1-2 gün benim öyle oluyordu
Buyuyoruzannecim1 Deletedmom9823 inanmıyorum sizi kırmak istemezdim benim midem almıyor bebek 600 gram
Deletedmom9823 Buyuyoruzannecim1 şaka yapıyorum kuzum elbet verilir kilo napalım 😀 bende doymak bilmiyorum 🤦🏻♀️ Doyma hissimi kaybettim resmen 25. Haftadaym şuan 20. Haftada oğluşum 435 gramdı iriymiş biraz detaylıda öyle dedi doktor haftaya gidice m doktora inşallh
Buyuyoruzannecim1 Deletedmom9823 ben 56.1 kiloyla hamile kaldım kilo kaybettim sonra 56 yı tekrar buldum 56.3 56.6 arasi gidip geliyorum gün içinde saglikli olsunlarda bebisler
Ayssenurkndss esraemreee bizimde 15 Eylül oğlumuz olucak Allah’ın izniyle 🙏💙erkek bebek geç gelir diyorlar ama bakalım hayırlısı olsun sağlıklı olsunlarda yavrularımız ☺️🙏💙
Susamtanem1 Evintoprak En son günü 24 Eylül 💃 23+1 den merhaba Kutay Efe gelicek inşallah 3 kilo aldım ikimizinde sağlığı yerinde çok şükür🌺