Dilekcnkn alininannesiii İkisinide avent aldım canım 2′li ultra air gece yanan 2 biberon aldım biri plastik biri cam 120 cc
MDT alininannesiii ben emzik almadım. Biberon da kaşık biberon aldım. İhtiyaç duyana kadar ikisini de almayı düşünmüyorum