Kilo alımı iyiyse, anne sütüyle besleniyorla hiç acele etmeyin 6. Ayı bekleyin. Bizim kilo alımımız iyi gitmiyordu ve çoğunluk mamayla besleniyordu o yüzden erken başlamıştık ama yemeğe de başlayınca memeyi erken bıraktı. İmkan olduğunca bebeğinizin sütünüzden faydalanmasını sağlayın, yemeklerden önce en çok anne sütüne ihtiyacı var bebeklerimizin ☺️