Pinmeh34 Merhaba hanımlar aynı durum bende de var ve çok hafif pembesi leke oluyor arada progestan kullanıyrm yarın kontrolümüz var inşallah bir sıkıntımız yoktur 🤲 böyle bir durum yaşayan varmı acaba
Sadiyy35 Canhan58 7+2 ama baş dönmesinden başka hiç bir belirtim yok ya ilk gebeliğimde Allah ne verdiyse hepsi vardı şimdi çok tuhafıma gidiyor
Canhan58 Sadiyy35 bazen belirtinin olmamasi da iyi bisey yaa..mide bulantisi sanci perisan ediyo insani:)
Cerenv Hanımlar ben de 6.haftadayım ama regl gibi kan geliyor gebelikte regl olan var mı normal mi anneme kayınvalideme falan sordum normal yaşayan var ilk 3 ay dedi ama güvenemedim doktora gitmeyi düşünüyorum korkuyorum :(