Canhan58 evet bende öyle diyorum ama işte günümüz şartları maalesef güzel haberden çok kötü haber alır olduk ve benim bundan önce 3 kaybım var gerçi onlarda durum farklıydı özellikle son iki zaten öğrenmemle kaybetmem bir oldu gibi bisey bu farklı ilerliyo ve mesela ben onun varlığınj bilmiyodum oruç tutmuşum eltilerimin çocukları var küçük küçük onları hep kaldırdım kaynanam bahçe yapıyodu kovayla onla birlikte su taşıdım ondan sonra öğrendimki hamileyim ve çok şükür kalbi atıyo düşük riskim çıkmadı şimdilik diyorum okadar şeye bu bebek tutundu ben şimdi ay bu oldu noluyo bu olmadı noluyo diye diye kafamı niye yoruyorum