Rabbim hepinizin yardımcısı olsun. Elhamdülillah benim böyle bir imtihanım olmadı. Ama görümcemin ilk çocuğu preklamsi sebebiyle 32 haftalık doğmuştu. 1050 gramdı. Yavrumu 68 gün eve gelsin diye beklemiştik. Şimdi 11 yaşında benim çocuklarıma bile ablalık yapıyo. Benim tatlı kuzum 🥰 Çok zor bir imtihan Rabbim hepinize ve evlatlarınıza ferahlık, sağlık, güç kuvvet versin. Tez zamanda evlatlarınıza kavuşun inşallah. Hepsi geride kalıcak hiç merak etmeyin 🌹