minnakanneeee 2li tarama testini yaptırdım temiz çıkınca doktorum 3lu ve 4luyu istemedi . Detaylı illaki yapılıyor 21nci haftada yaptırdım . Şeker yüklemesini kanda açlık tokluk baktı degerler iyi çıkınca yapmayalım dedi . Tarama testlerin hepsini yaptirmayin derim çünkü yanlış cikma olasılıkları yüksek oluyor. Ben 2li yi de yaptirmicaktim biran sorunca boslukta kabul ettim .