minnakanneeee Dünyanın güzel anneleri sizler hamilelik döneminde hangi testleri yaptırdınız hangileri gerekli hangileri gereksiz söyler misiniz
kelebegimm07 minnakanneeee ben 2li taramayı yaptirdim organ taraması var 2 hafta sonra onu yaptrcam başka birşey yaptırmayı düşünmüyorum
Esmanurs minnakanneeee canım ben 2lü 3lü test şeker yüklemesi yaptırmadım detaylı yaptırdım sadece o da doktor organlarına bakmak istedi ısrar etti o yüzden yoksa ona da niyetim yoktu. Sen eşin ve doktorun birlikte karar verin 🙏🏽
Aysem3338 Nanelisekerr şeker yuklemesi zorunlu mu ki anneanemde şeker cihazı var hergun ölçülüyorm güzel ckiyor sonuç yaptirmasam olurmuki
Asil_Egem minnakanneeee ikili yaptırdım detaylı yaptırdım şeker yüklemesi yaptırcam bide başka da yaptırmadım
Kizanesi minnakanneeee 2li testi benim doktorum ister yaptirt ister yaptırma çünkü hastaliklida olsa anne karnında tedavisi yok ne gelirse allahtandir dedi önermedi ama ense kalınlığına baktı kalça boyunu herşeyi ölçtü gayet sağlıklı dedi şeker testini ihmal etme bence yaptirt ama ikili testte hastalıklı diyip normal doğan çocuk çok gördüm ben
Asil_Egem Naz_01 hatta şeker yüklemesini de istemiyorum pek ama malesef ailemde annem de diyabet olduğu içi yaptırmak zorundayım🥰
balbocegim27 minnakanneeee ben ikili test yaptım iyi çıktığı için doktor bunlar zaten kesin tani değil tarama testi 2 lin iyi 3 lü ye gerek yok bence ben yazıyorum buraya ama ister yaptır ister yaptırma dedi kesin tani için istersen sıvı alabiliriz dedi onu da ben kabul etmedim düşük riski olabilir dedi zaten doktor bide detaylı ultrason la şeker yüklemesi yaptircam
ZZeyynePP minnakanneeee 2 li test yaptırdım şeker yüklemesi ve ayrıntılı USG mecburi oldu yoksa onları yaptırmayı düşünmüyordum senin tercihine kalmış bunlar yapılabilir
Mom5444 minnakanneeee ben yurt dışındayım ikili test ve detaylı ultrason mecburi zatende ücretsiz ve zaten sadece ozaman ultrasona giriyorsun onun dışında ultrason yok. Şeker yükleme testi yapmadılar çünkü ailemde şeker hastalığı yok ve ebe hanım gerek yok belirtinde yok dedi çünkü son dönemlerde çok kan ve idrar vermek zorunda kaldım Demir eksikliği vardı. Onun dışında hamileliğimin 13 haftasından bu yana vitaminlerimi sürekli içiyorum multi vitamin demir ilacı omega 3 ve D vitamini her gün aksatmadan içtim omega 3 20 haftada başladım 36 kadar içtim diğerlerine devam ediyorum ☺️ Ama tabiki bunları doktorunuzla konuşun çünkü buradan kafanız karışabilir doktorunuz nasıl test istiyorsa onu yaptırın 🌸