Semaarya büyük şehirlerde bazı sağlık ocakları yapıyor bir sorun isterseniz önce hiç para vermemiş olursunuz. Ben kendi hastanemde sadece Kan thlili ücreti ödedim içecek olarak şekerli su karışımı verdiler bardakta. Ama teneke kutu içecek veren yerler daha pahalı oluyormuş içeceğin ücretini de aldıkları için