Deletedmom202 Yapmadığım şey kalmadı bugün sabah açık karnına dört tane kayısı yedim sonra birazcık kahvaltı yaptım ondan sonra kefir içtim akşamada ince bulgur ve kabak pilavı yapıyorum onu yaptım semizotu salatası yedim hiç ekmek yemedim ve tuvalet gittim o kadar zorlandım ki anlatamam yok hiçbir şey acaba doktor bana duphalac şurubu vermişti onu içsem hamileliğin sonuna kadar sonra ne olur bu arada 21 haftalık hamileyim. Yani geceden suya incir kayısı koydum ceviz koydum çok kötüyüm
Zehra2701 Deletedmom202 canım aktardan deve gözü al sıcak suya Isla ve onun suyunu iç çok rahatlarsın doğum yaptıktan sonra çok fazla yaşadım ve beni tek rahatlatan oydu.
bbestw Deletedmom202 canım bende aynıydım 5 gündür yapmadığım şey kalmadı 2 gündür kiraz ve kayısı yiyorum bugün çok rahat çıktım çok şükür dene biraz
Gfrn Deletedmom202 ben aktarım hamileyken içemezsin onu Doğumdan sonra içebilirsin hamileyken kasılmaya ve erken Doğuma sebep olur
Kizannesi2428 Cankm siyah erik al onu ocağa koy suyla birlikte kaynat kaynadıktan sonra şekerini karanfilini at kaynasın içinde lif yönünden zengin olduğu icin cok rahatlayacaksın bende hemoroit bile oldu kabızlıktan ama annem bu hosaftan yaptıktan sonra cok rahatladım
Nuuurrr Deletedmom202 bende 5. Haftamdan beri var kabızlık doktorum magnezyum verdi halada kullanıyorum bide bol su 17. Haftadayım
Ilahe Çorba yiye bilirsin kabizlik icin Yardim eder sonra Doktorum bana Bi Mum gibi bi wey onu cocuklarada yapiyorlarmiw zarar verici bi wey diyil onu kabizlik olmasin diye yapiyorum Gunde 2defa Cok iyi geliyor bana aff edersin (popama koyuyorum)iceriyi yumwaltir cok iyi biwey yani doktorunla konuwub sora bilirsin
AEAS Deletedmom202 Gül şerbetinin iyi geldiğini öğrenip evde kendim yaptım akşam yatmadan önce bir bardak içiyorum ertesi gün rahatlatıyor. Yapabilirseniz deneyin.