Burcu4135 metehaninannesiii yenidogan yazıp yeni dogan almamak 😁 0.3 hastane cıkısları var 5 li 10 lu onlardan falan al. Yine 0.3 ay alt üst takım. Cünkü aldıklarını 3 aydan sonra giyebilecek.
Tobby metehaninannesiii oradaki 9-12 12-18 aylıklar biraz tuhaf değil mi bebeğizin gelişimi kilosu mevsim evinizin sıcaklığı hava durumu vs vs bir sürü değişken var 😊ben 0-3 ay almanızı ama az almanızı doğumdan yaklaşık 2-3 hafta sonra da 3-6 aylık kıyafet almanızı tavsiye ederim
canserko metehaninannesiii corapta bile bu kafar büyük bedene gidilir mi yahu bebegi corabın içine sokun bari tulum niyetine
metehaninannesiii canserko neden tersliyorsunuz ki kalıbı küçük oldufu için almıştım terslemenin bir anlamı yok
canserko metehaninannesiii ya estğ tersleme gibi niyetim yoktu ancak aldıklarınızın hepsi o kadar afaki büyük ki, 6-12 sylık corabın kalıbının ne kadar küçük olabileceği bile bir noktaya kadar hani. 3-4 santimlik bir ayaktan bahsediyoruz 🤭