metehaninannesiii Hanımlar aldıklarım bunlar eksik olan veya az olan varsa soyler misiniz rica etsem🌸 Bebek battaniye ponponlu=2 adet Bebek kundak havlusu=1 adet 3′lu çorap=(6-12 ay 1 adet) (12-18 ay 1 adet) Ikili bebek badi=(3-6 ay 1 adet) (9-12 ay 1 adet) bebek pijama takımı= (9-12 ay 1 adet) Bebek battaniye=(1 adet) -Bebek muslin bezi=1 adet Bebek ikili takim=(3-6 ay 1 adet) (9-12 ay 1 adet) bebek patikli pijama takımı=(3-6 ay 1 adet) (9-12 ay 1adet) bebek citcitli tulum=(6-9 ay 1 adet) (12-18 ay 1 adet) 4′lü bebek ağız temizleme mendili= 1 adet 2′li citcitli badi=(0-3 ay 1 adet) (6-9 ay 1 adet) -3′lu ter havlusu= 1 Adet -5′li hastane çıkış=1 adet -patik=5 adet -2′li yarim kollu citcitli badi= (6-9 ay 1 adet) -2′li bebek alt=(0-3 ay 1 adet) -2′li kolsuz bebek badi=(3-6 ay 1 adet)
Burcuckmk metehaninannesiii yeni doğan nerdeyse hic almamissin canim corapta dahil biraz 0 3 ay almanı öneririrm
Portakalgeliyor metehaninannesiii yeni doğan zıbın tulum 5-6 tane elinde olsun bari bebekler cok kücük doğuyor bol oluyor 0-3 ay :)
Dilekcnkn metehaninannesiii İleri aylar için keşke şimdiden acele etmeseydin ben 1-3 ay aldım tulum, zıbın , alt üst takımlar vs yani gerekli olan bunlar diğerleri uzun süre bekler çünkü bence mağazadan veya internetten 4-5 adet yenidoğan takımı almalısın ☺️
Sibelrx metehaninannesiii herseyi cok buyuk almissin icinde kaybolucak bence bunlar buyudugunde ise yarar anca ben kucukllugunden basladim 3ile6 ay alsaydin yine biraz bol olurdu ama giyerdi yani dogduktan sonra bi daha alisveris yapardin hepsi 1 yas olmus seninki
metehaninannesiii Burcuckmk tamam canim benim cok tesekkur ederim peki onları hastaneden hemen çıkar çıkmaz giydirebilirim değil mi yani büyük gelmez
metehaninannesiii Portakalgeliyor yenidoğan zıbın üstüne kaç ay yazar canım ben yeniyim ilk gebelik bilmiyor pek bisi 0-3 ay mı alayim
metehaninannesiii Dilekcnkn yenidoğan denilen şey hastane çıkışı givi mı oluyor canım yani civile e bebeğe gitsem nasıl alicam onu bilemedim
Dilekcnkn metehaninannesiii Olur aynen öyle ben lcwdan aldım 3′erli şekilde aldım 4 adet iki tanesi tulum iki tanesi alt üst eldiven yapışık böyle zıbında içinde bir de isimli yaptıracağım allah nasip kısmet ederse yeter zaten 0-3 ay bana küçük geldiği için 1-3 ay tercih ettim ben
metehaninannesiii mucizemmmmmmmm öyle mi tamam canim bende hep 0-3 alayım o zaman zıbın alt ve üst giysi çorap kaç tane önerirsin
mucizemmmmmmmm metehaninannesiii smdi saydım😄 sekiz zıbın onlarda kısa kollu almışım iki tulum almışım alt üste kısa kolu da 6 tane almisn fazla almadım yani
Portakalgeliyor metehaninannesiii https://www.e-bebek.com/yenidogan-bebek-giyim-c3742/ burda da bulabilirsin istersen :) ya o bebeğe bağlı bitanemm ama ben yenidoğan için bu üst ayrı alt ayrı olandan aldım aldım 5 tane tulum aldım 2 şer adet olmak üzere askılı yarım kollu kalın askı ve uzun kollu yenidoğan çıtçıtlı body aldım bebek kusan bi bebek olursa 4-5 kere üst baş değiştiriyorsun mecburen en azından 5-6 tane almış ol benim görüşüm bu 😘
Portakalgeliyor metehaninannesiii https://www.e-bebek.com/hellobaby-bebek-kisa-kol-body-beyaz-p-5000011405004/ https://www.e-bebek.com/hellobaby-yenidogan-2li-patikli-tulum-p-21yhlbeptt011-0017/ :)