Bolkopuklukahve ogretmen_anneee Evet tatlım 400 mcg yazıyor onzman korkmayayim evet çocukta emzirdigim için karışık bir verdi
Gnssc Bolkopuklukahve doktorum hangisini verdiyse onu kullandım ben diofol vermişti icinde vitaminler de vardı
SemihaKurt Ben sadece decavit kullanıyorum. İçinde herşey var. Doktor ekstra folik asite gerek duymadı şimdilik. Doktorunuz ne derse ona bağlı kalın bence.
ikincim253 Bolkopuklukahve banada doktorum enna Mom multivitamin verdi içinde günlük alacağımız dozda folikasit var ve tüm vitaminler eczacıma sorunda sadece folikasitteb ise bu daha iyi dedi bende aldım yani günlük alacağımız dozda folikasit olsun artı tüm vitaminler var bende daha iyi olur DİE düşündüm