Hatice08 benim 25 te üx dört damla gelmisti devamı olmadıgı İcin gitmedim. Gecen hafta kontrolümde sordum doktor idrar kacırmıs olabilirsin normal dedi. Ama devamı olursa iki üc gün gibi mutlaka gel rest yaparız bazen yırtık olabiliyor kesede yada su fazlaysa olabilir dedi. Coksa ve sürekkiyse ihmal etmeyin