Hatice08 merhaba benim de 27. Haftamdan beri şu gibi akintim vardı. Çamasieirimda sürekli ıslaklık görüyordum tedirgin oldum bebeğin suyu mu siziyor diye . Doktoruma bildirdim turnusol testi yaptırdı yoğun akıntı çıktı . Şu an 31 haftaligim ve hala devam ediyor aynı şekilde akintim . Doktoruma bir daha bildirdim bu sefer yoğun mantar olmuşsun dedi fitil krem verdi onları kullnıyorum . Bence siz de doktorunuza bildirmelisiniz . Çünkü önemli olabilir . Her ne kadar normal dense de önemli olabilir.