Kubrakorkut Bendce iyi oluyor iki yaş arayla kızım var ilkinde denedim him emzik emmedi. İnan 24 saat mememdeydi. İkinci kızımda da emzik denedim 9 ayına kadar emdi emziği bıraktı. Nacizane fikrim biraz kurtarıcı oluyor senin için ama sürekli emzik verme çok çabuk bıraktırıyorsun o zaman