Kubrakorkut Anne54 Himm anladım canım bende öyle yapayım Allah’ın izniyle gazı halletiniz mi şimdi şimdi nasıl bebis
Anne54 Kubrakorkut bi gün iyi olsa bi gün kötü tamamen geçmiyor damlamız var sürekli yağlar ile masaj yapıyorum sabretmeye çalışıyorum inşallah geçicek 🙏🤨
Demetb Kubrakorkut emzik candır ya, allah askına bin yıl öncesinin lafları emzik zararlıdır şu bu. Bu cocuk emzik emcek sakinleşcek, yorulacak, uyucak… daha ne olsun 🤣zorlaya zorlaya emziğe alıştırcam valla ben
Dilekcnkn Kubrakorkut Valla canım aslında iyi değil ama bir yerden bakarsan da kurtarıcı yani ben veriyorum yapacak birşey yok durmayınca çocuklar bazıları sadece gece veriyor ben iki çocuğumadq hastahanede verdim tutsun diye 🤷♀️🤷♀️
Emsare Ben emzik verdiğim için asla pişman olmadım. Oğlum 25 aylık ve benimle aynı zamanda doğum yapan hala sabaha kadar memede duran çocuklar var tanıdığım 3 tane, siz bilirsiniz ama ben tavsiye ederim…
Dilekcnkn Emsare Arkadaşımın bebeği aynı şekilde yoğun bakımda yattı 3 ay şimdi emzik tutmuyor memede yatıyor memede duruyor eee evin işlerini bir yana bırak yemek yemeye vakti yok kızın valla kurtarıcı emzik ☺️
TugceBelis Kızımda emzik vermedim istemedim doktorum da önermedi ama vermek istersen bir aylık olduktan sonra verebilirsin demişti ilk çocuk olduğu için bir onunla ilgilendiğimden önemsemedim beni her türlü emzik gibi kullandı zordu acıkcası o yüzden ikinci dogumumda vermeyi düşünüyorum sadece uyku gereci hatırlatıcısı olarak beşiğinde bulunsun diye düşünüyorum sürekli verme taraftarı değilim bende
Gulfeem Kubrakorkut bizim ailenin bütün bebeleri emzikle büyüdü hepside 2 yasına kadar süt emdi meme reddi falan yapmadı. Bence büyük rahatlık bende bebegime vermeyi düsünüyorum dogar dogmaz.
Kubrakorkut Anne54 Amin canım ilk dört ay dan sonra geçer diyorlar ama hangi damla canım kulaniyorsunuz birde siz daha iyi bilirsiniz tabi akıl veriyor Muş gibi olmayayım da ayaklarını sıcak tutmak gerekiyor muus bide karnına sıcak havlu bide yediğiniz yemeklere kimyon atarsanız gaz damlası ise yarıyor mu canım sizi çok sıkmiyorum inşaallah kusura bakmayın lütfen
cemreninannesi67 Kubrakorkut 1 hafta oldu kızım doğalı doğduğu gün verdim emziği emdi ama şimdide almak istemiyo emzik niyetine beni emiyo resmen doyuyo ama uyumak için benm göğsümü ağzında tutup duruyo bence kurtarıcı çok istedim alışmasını ama tekrar tekrar deniycem bakalım