Muzice1 gulten5897er ben de çamaşırımda ıslaklık görmüştüm bi ara doktora sordum bebeklerin sularına baktı eksilme yok dedi.. gebelik ilerledikçe farkında olmadan idrar kaçırabiliyormuşuz damla damla🙈 doktor öyle dedi.
OzgeToo87 Fadimsak merhaba benim de akıntım var oyle su benzer sümüksü bisey acaba azar azar suyum mu geliyor
Beyaz-12 Fadimsak su değildir o canım su azar azar gelmez birden altına işermişsin gibi gelir bende de oluyordu doktoruma sorduğumda bu açıklamayı yaptı
Sedaince Beyaz-12 sızıntı şeklinde de su geliyor bebek kafasını dayadığı in birden akmıyormuş benim sızıntı şeklinde geldi doğuma alındım