Fadimsak Merhaba herkese,39+3 haftalık hamileyim ve bugun uyandıgımda iç çamasırım baya ıslaktı su gibi ama hiç agrım sancım da yok şimdi de biraz yine ıslaklık var suyummu geldi anlamadım ne oldugunu ne olabilir hastaneye gitmelimiyim
Asiyes Fadimsak doğum başlamışsa eğer suni sancı ile doğuma alabilirler sıvı bitmesi gibi riskler var öncelikle sakin olun bilen birine veya acil bölümüne bir doktora görünün lütfen hemde içiniz rahatlar risk almamış okursunuz sağlıkla gelsin inşallah
Sedaince Fadimsak benimde aynı olmuştu bikç kez iç çamaşırı değiştirdim yine ıslandı ağrım sızım yoktu sancım yokmuş çünkü bazen su direk boşalıyor bazende sızıntı şeklinde oluyor çinkü bazı bebekler rahime kafasını dayamış şeklinde baskı yaptığı için su sızıyormuş birden akmıyormuş bide idrarınızı tutabiliyorsunuz ama suyu tutamıyorsunuz
Fadimsak Hsbsk evet dogum haftamdayım ama agrım sancım yokken dogum baslamıs olabilirmidir bilmiyorum
gulten5897er Merhaba ben de 33+6 günlük hamileyim bugün iki defa iç çamaşırım ıslandı azar azar su geliyor gibi ama emin olamadım. Erken Doğum riskim de var ama sancım falan yok. Ben de ne yapacağımı bilemiyorum.
Muzice1 gulten5897er ben de çamaşırımda ıslaklık görmüştüm bi ara doktora sordum bebeklerin sularına baktı eksilme yok dedi.. gebelik ilerledikçe farkında olmadan idrar kaçırabiliyormuşuz damla damla🙈 doktor öyle dedi.
Denizyildizii Fadimsak o zaman git cnm bekleme günün gelmiş çünkü. Açıklık falan varmı baksınlar. Birde su olup olmadığını anlamak için kağıtlar varmış eczaneden onlardan alabilirsin. Eğer su değilse evinde bulunsun lazım olur
Fadimsak Deletedmom_5 anladım canım bende gideyim internette arastırdım net bişey bulamadım birde sizlere sormak istedim en iyisi acile gidiyim😊
Fadimsak Sedaince o şekilde dogumunuz oldu mu agrı sancı olmadan suyunuz geldiginde doktora gittinizmi nasıl oldu aynı olmus cünkü ondan sordumda😊
Sedaince Fadimsak gece gelmeye başladı suyum sabah sekiz gibiydi doktora gittim hemen açılmaya baktı bir cm açılma vardı sokra ultrasonla baktı suyun azalmış gelen suymuş dedi sonra yatış verdi akşamına da doğurdum hiç ağrım yoktu güle oynaya gittim hastanaye suni sancı verdiler onunla açılmam oldu