Sevdeeee Deniz773 bildiğim kadarıyla hamileyken 30lara kadar çıkması normalmiş benim de hep referans dısı cıkıyordu ama şimdi düzeldi anlamadım. Doktorunuza danışın tabi yinede
Selincee Merhaba benim de e Deniz773 merhaba benim de wbc sizinki gibi çıktı. 21.haftadayim. sizinki düştü mü acaba. Çok endişeliyim ben de
Hasretlebekleyen Selincee Merhabalar benimde wbc yüksek bende şuan 22. Haftadayimbenim crp de yüksek düştüyse nasıl bir yol izlediniz acaba
Selincee Hasretlebekleyen Merhaba geçmiş olsun. Wbc den sonra crp değerine de baktırdım. O da yüksek çıkınca antibiyotik kullandım düştü
Hasretlebekleyen Selincee Selincee sizin düşmüş şükür ki benim düşüp tekrar yükseliyor 🙄çok endiseliyim Allah im sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin inşallah 🤲🏻