Deniz773 Arkadaşlar wbc oranım çok yüksek , kanda mı yoksa idrarda mı enfeksiyon demek , bilen birisi aydınlatabilir mi , ayrıca ne yaparsak düşer
Merveerkan Deniz773 korona geçirdiniz mi ben de ondan sonra yükseldi ama değerleriniz kaç ona göre yüksek diyebiliriz
Selincee Merhaba benim de e Deniz773 merhaba benim de wbc sizinki gibi çıktı. 21.haftadayim. sizinki düştü mü acaba. Çok endişeliyim ben de
miniksevdamm Deniz773 19 10 gündür benim antibiyotik kullanıyorum farklı ilaçlar kullanıyorm progestan içeren şuan çok az az düşüş var 18.5 falan
Deniz773 miniksevdamm 32+4 değer de 19.9 bu hafta kontrole gittim doktor haftaya tekrar tahlil yapacak o zaman ilaç verir inşallah
miniksevdamm Deniz773 Hmm anladım inşallah hepimizinki düşer ama bana antibiyotik üstüne düşük önleyici iğne ve hap verdi bnde tekrar hafta gideceğim bakalım
miniksevdamm irorkay canm eğer değer kısmındakiyse enfeksiyon sende de var ama çok depil wbc değeri 4 ila 10 arası olmalı diye biliyorm istersen bir kan tahlili ver sonucunda doktoruna sor yanlış yönlendirmek istemem
irorkay miniksevdamm değer kısmındaki canım ama kaç olduğunu tam anlayamadım. Yeni verdim 2 gün oldu. Doktoruma attım sorun olmadığını söyledi. Çok yüksek olsa sanrım söylerdi 🤷♀️
miniksevdamm irorkay 15 gösteriyor korkulacak kadar değil kötü olsaydı doktor derdi birde bu enfeksiyon zıkkımı hamilelikte hep oluyormuş maalesef bana bol bol su iç dediler sende öyle yapmaya çalış