MustafAyse ilk öğrendiğim gün baya üzüldüm ağladım. Kendimi suçladım bebeğimi besleyemedim diye. Suyu da sınırdaymış. Ama ertesi gün toparladım. Çünkü ağlayarak çözemezdim bu sorunu. O günden beri kaşar,muz,süt, nesquik,havuç suyu,armut … ne önerdilerse tüketmeye çalışıyorum. İnşallah toparlayacak bebeğim