MustafAyse bende son 2 haftadsyım normal olsun diye bişey yememeyi planlıyorum sanırjm işe yaramıcak ,😂😂😂 sağolun postunuz için ,kendime zulm etmiyim bari açlıkla herşekilde alıyolarmış ozaman ,..zatm 2 gündür ntsye giricem diye yemediği dondurma çikolata kalmadı puff sözde diyete girdektim bende normal istiyorum da ,,😬