Ben de 16+2deyim 2 kilo verdim hem bulantı kusma hem de aktif çalıştığım için 🤮 ama alt göbeğim çıktı belli oluyor hamile olduğum çok hoşuma gidiyor 🥰 bebeğim kız bu arada 💕 ben 11.hafta cinsiyet tahmini yaptırdım %80 kız dendi doktorum da 14+4de kesin kız dedi 🤭