Melek_32 bizde 14+1 iz göbek çıkmadı kilo almadım verdim bir an öncr göbüşüm çıksın istiyorum 😊 doktorumuz 12+3 te kıza benzettim dedi 13+5te hem alttan hem üstten muane oldum kanamam olduğu için alttan muane ile pipisi var sanki dedi bir çıkıntı gösterdi çok heyecanla 14 haziranı bekliyoruz brlli olur o zaman dedi bakalım 😊