Emineklccc Kelebekmadam hastanenin adı özel kemal bayındır hastanesi doktorumun adı da kemal bayındır biraz kalabalık evet randevu alıp gidersen sıra beklemiyorsun
Cerenn12 Kelebekmadam evet ama gidemedim bana çok uzak diye. Kadın doğum hemşiresi arkadaşım var o söyledi bu doktorlar çok iyi diye
Kelebekmadam Cerenn12 evet ben bir kere gittim ama kadın doğuma değil çok güzel bir hastane sigortalı muayene 140 TL idi
-Meltem123- Tuncay yüce ye gidiyorum ben liv hospital çok iyi bir perinatolog kendisi detaylı ultrason gibi bakıyor her muayenesinde ultrason cihazları çok iyi
Pembedilek30 Nilerkanc bende aysun hanıma gittiö ama okadar acele baktıki sorcagım soruları dahi unuttum…sizede ölemi yoksa ben gittiğimdemi öle oldu anlamadm kalabalık dahi değildi ama okadr hızlı baktıki soru dahi sormadı ya