Bende 32 haftalık gebeyim 1 haftadır el ve ayagim acayip kasiniyo heleki geceleri mahvediyo kabariyo beyaz beyaz sonra iniyo pütür pütür oldu Dr gittim karaciğer normal dedi safra asidi testi istedi onunda sonunucunu yarın gostercem bakalım ne dicek soğuk tuzlu su yapiyorum beyaz sirke ve karbonatla bekletiyorum oan için iyi geliyo a sonra yine aynı maalesef