Minnos_42
Filizkoc El ayak kaşıntısı kolestaz belirtisi olabilir diye biliyorum tahlilinizi yaptırın bence. Benimde gebeliğimin başımdan beri hafif kaşıntım var 25. Haftalardan beri aşırı kaşınıyorduö her gece iki kere kalkıp kremleniyordum. Doktor başta uyuz dedi sonra başka doktora gittim uyuz değil doğurunca geçecek dedi stres tetklemiş olabilir dedi ve gerçekten ayrıntılı ultrason çektireceğim zaman çoğalmaya vücudumda pütürler çıkmaya başlamıştı o zaman da çok stresliydim. Bu doktora gittikten sonra benim kaşıntılarım çok çok azaldı. Ve verdiği ilaçları kullanmadım bir kaç kere kremini sürdüm. Kolestaz testi de yapıldı onlarda iyi çıktı.
stres çok tetikliyor bence o doktordan sonra ben rahatladım ve gerçekten aşırı azaldı. Çilek ananas bunlarıda yemeyin bunlarda tetikliyor kaşıntıyı bence