Meu-19 Kiymtaysenur cnm zaten yogun bakimda degil mi onun bakımınu yapiyolardir ben hemşireye emmedi uyudu diyordum oda kendi besliyordu
Kiymtaysenur Meu-19 yok ben sütümü sağmıyorum da acaba mama veriyor diyorlar gerçekten mama mı veriyorlar
Kiymtaysenur Meu-19 ürkebilir evet ama benim görümcem de onun midesi ne doyduğu kadar emip uyur o dedi