Benim kızımda dogdugunda cok uyuyodu baslarda kiyamayip uyandirmiyodum cogu zaman uyandirmaya calissamda uyanmiyodu sonradan hafif sarilık oldugunu ogrendim ve sarilik uyku yaparmis saat kurup uyandiriyodum uyanmayinca altini acip ıslak mendille siliyodum veya topuklarini soğuk sevmedikleri icin uyaniyodu baya ugrasiyodum ama sizde dikkat edin uyumasin ki sarılık varsa ilerler benim kızım karni doydukca gözünü aciyodu simdide uyumuyo 1.5 aylk olduk